Με ηλεκτρονική κλήρωση, την Τετάρτη 16-9-2015, η εισαγωγή των φοιτητών στο Ε.Π.ΠΑΙ.Κ. και το Π.Ε.ΣΥ.Π. της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. – Αιτήσεις από 25/8 εως 14/9 -(Πηγή kozan.gr)
Η Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., αποφάσισε η εισαγωγή των φοιτητών στο Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης (Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.) και στο Πρόγραμμα Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό (Π.Ε.ΣΥ.Π.) για το ακαδ. […]